PxPixel
Foursquareでは、お客様に最適な情報や広告を表示するため、および、広告主の皆様が広告キャンペーンの効果を測定するお手伝いをするためにクッキーを使用しています。当社のサイトをこのまま使用される場合、当社の プライバシーポリシーおよび クッキーポリシーに記載されている当社のクッキーの使用条件に同意いただいたことになります。
X

Istanbulを訪れる予定ですか?

Foursquareがおすすめの場所を探すお手伝いをします。

Machine Club

Machine Club

ナイトクラブ₺₺₺₺
Hüseyinağa, İstanbul
保存
共有
7.7/10
1,061
評価
  • Tips
    ceren y.
    "A little bit rave-ish but nice to dance (ダンス)."(2 つの Tips)
    ᴡᴡᴡ.Kaël.eobewg.ru A.
    "It was a nice place with trance music (音楽) ..."(3 つの Tips)
Tips and Reviews icon179 件のTipとレビュー
絞り込み:
  • トレンディ
  • 活気がある
  • シングル向け
  • グループ向け
  • グループ
User icon
ここにTipを残すにはログインしてください。

並べ替え:
  • 人気
  • 最近
  • Selim B.heart icon on user image
    Selim Bahar6月 15, 2013
    ここに5回以上来ました
    Burası ben !!!
  • Yasemin
    Yasemin8月 4, 2012
    Kendinden gecme zamaniiiiii!!!!
  • Sercan U.
    Sercan Uzun11月 16, 2013
    Arıza mekan
  • Yusuf
    Yusuf8月 19, 2012
    İ love machine
  • Emre O.heart icon on user image
    Emre Ongunc9月 9, 2013
    Abi keşke arkadaşa bir şey yedirip içirmeseydik
  • 💯🎷Emek👠💯heart icon on user image
    💯🎷Emek👠💯9月 4, 2012
    ここに5回以上来ました
    e güzel ! :/
  • Tuba B.
    Tuba Bayraktar4月 26, 2013
    ここに10回以上来ました
    Cyberpunkers
  • Burak T.heart icon on user image
    Burak Taşkıran10月 25, 2011
    ここに25回以上来ました
    bana sormayın :)
  • Ismail S.heart icon on user image
    Ismail Sak9月 12, 2012
    ここに25回以上来ました
    olm super lan
  • Bahattin Y.
    Bahattin Yaylagül7月 26, 2013
    ここに25回以上来ました
    Veryansın !
  • Emre O.heart icon on user image
    Emre Ongunc6月 21, 2014
    Gelmeyin terliyoruz.
  • özge
    özge1月 20, 2014
    ここに10回以上来ました
    Bildiğin Metrobüs
  • Oguz T.
    Oguz T9月 24, 2011
    Beni benden aldı.
  • Baran T.
    Baran Tanrıvirdi5月 4, 2012
    Kizlar cok fena
  • Müge K.
    Müge Karaduman4月 22, 2012
    *dxsdfghjkg
  • Oğulcan A.
    Oğulcan Altınel10月 27, 2013
    Blade gelip kesebilir dikkat edilesi lazım
  • Atakan K.
    Atakan Kutluhan4月 30, 2013
    ここに25回以上来ました
    Boş kafayla gitme duramazsın,Dolu kafayla git çıkmak istemeyeceksin...
  • Arif K.heart icon on user image
    Arif Kurşun12月 7, 2013
    ahahahaahahhaha NO.
  • Aydın E.
    Aydın E.5月 5, 2013
    Dans edicek yer bırakmadınız amk bi siktirin gidin
  • Alpay D.
    Alpay Durukan2月 21, 2014
    If you are lookin for crazy shit
  • Atilla Anıl M.
    Atilla Anıl Muslu3月 2, 2013
    Kafan Boş gitme !
  • Anıl Y.
    Anıl Yolgörmez1月 19, 2013
    Bunun aynısından İzmirede istiyorum :(
  • Deniz D.
    Deniz Durusu12月 21, 2013
    ここに5回以上来ました
    machine sucks!!!!
  • Batuhanheart icon on user image
    Batuhan6月 27, 2013
    Burasi bi mukemmel dostum :)
  • Mesut P.
    Mesut PAÇAVRa6月 11, 2014
    Fuck yeah hell yeah
  • m g.
    m g12月 15, 2012
    İçeri girmeden önce sakın bok atmayın !
  • Ilker I.
    Ilker Incirci1月 19, 2014
    Rezil bir yer kutu gibi basik icerisi abaza dolu ve havasiz kapidaki adam mekanin kalitesizligini net bir sekilde gosteriyor
  • Atakan K.
    Atakan Koz8月 7, 2014
    Yaşam ile ölüm arasında gidip gelmek ;)
  • Efe Ö.heart icon on user image
    Efe Öztürk2月 2, 2016
    ここに10回以上来ました
    Zaten herkes müzik için gidiyo bi ben mi sevişmeye gidiyorum koduklarim
写真396枚の写真