Endless Loveさんの保存済みスポット
KFC is one of Endless Loveさんの保存済みスポット.

1. KFC

4.9
60 Jalan PJS 11/28 (Bandar Sunway (Sunway Metro)), プタリン・ジャヤ, セランゴール州
ファーストフード店 · Sunway Metro · 40個のヒントとレビュー
• IRMYSMD.H&K • あなたを愛してます is one of Endless Loveさんの保存済みスポット.

2. • IRMYSMD.H&K • あなたを愛してます

Heart
ライブハウス · 5個のヒントとレビュー

Ujang Kobau • V§ •™Ujang Kobau • V§ •™: "You are the reason why I have sleepless nights. You are the reason why I tend to hold my pillow tight. And you are the reason I can't sleep without saying goodnight"

Dapur Bulat Bulat is one of Endless Loveさんの保存済みスポット.

3. Dapur Bulat Bulat

レストラン · 2個のヒントとレビュー

NevespuglyNevespugly: Try the carbonara. Yummy!

The Curve is one of Endless Loveさんの保存済みスポット.

4. The Curve

8.4
6 Jalan PJU 7/3, Mutiara Damansara (47810), プタリン・ジャヤ, セランゴール州
ショッピングモール · 455個のヒントとレビュー

Shaz M.Shaz Mukhtar: Hungry? If on budget, head on to Teh Tarik Place! If not then checkout Funkyvilla for lunch sets or if ure feelin a bit Indonesian and don't mind spicy stuffs -checkout "Waroeng Penyet"

Kampung Baru Jara, Maran is one of Endless Loveさんの保存済みスポット.

5. Kampung Baru Jara, Maran

Maran, Pahang
地域 · 3個のヒントとレビュー

🎀 ediey shrizn 🎀🎀 ediey shrizn 🎀: Dlu kg ni merioh je ng budok2..tp leni deme seme pakat g kolumpo kije. Hijroh kabonye..tgl sek-sel tue je mlepok kt kg ni.gua rndu zmn knk2 dlu

Mahkamah Tinggi Shah Alam is one of Endless Loveさんの保存済みスポット.

6. Mahkamah Tinggi Shah Alam

Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah (Persiaran Pegawai, Seksyen 5), シャー・アラム, セランゴール州
裁判所 · 25個のヒントとレビュー
CHeEriSh OuR hE@RT!♥♥ is one of Endless Loveさんの保存済みスポット.

7. CHeEriSh OuR hE@RT!♥♥

住宅団地 · 2個のヒントとレビュー

Endless Love こ.Endless Love このまま側にいて: Kita prnh llu saat2 yg plg susah, airmata ni sllu jd peneman, trma ksh sudi mnahan airmata dr mnitis utk mbuat aina lbih tabah,mngkn x mmpu ucap tp aina thu bnyk pngorbnan abg x mmpu dibyr dgn apa pun

Masjid Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah is one of Endless Loveさんの保存済みスポット.

8. Masjid Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah

Persiaran Masjid, Seksyen 14, シャー・アラム, セランゴール州
モスク · 188個のヒントとレビュー
Uptown Shah Alam is one of Endless Loveさんの保存済みスポット.

9. Uptown Shah Alam

5.8
Seksyen 24 (Seksyen 24), シャー・アラム, セランゴール州
深夜スーパー · 249個のヒントとレビュー

Endless Love こ.Endless Love このまま側にいて: "I do really love this place,lots of unique things here!more secure&definitely u will love this place too (^_~)/"

Bazaar Ramadhan Kampung Baru is one of Endless Loveさんの保存済みスポット.

10. Bazaar Ramadhan Kampung Baru

Kg Baru, クアラルンプール, Kuala Lumpur
ストリートフェア · Kampung Bahru · 23個のヒントとレビュー

★Dd★★Dd★: Nasi Dagang Best! Sata Best! Air Katira Best! Murtabak RM1.50 Best ...

Nyonya Colors is one of Endless Loveさんの保存済みスポット.

11. Nyonya Colors

Empire Shopping Gallery, スバン・ジャヤ, セランゴール州
マレー料理店 · 42個のヒントとレビュー
Langkah menjauh..... is one of Endless Loveさんの保存済みスポット.

12. Langkah menjauh.....

トンネル · 2個のヒントとレビュー
Cyberjaya is one of Endless Loveさんの保存済みスポット.

13. Cyberjaya

Cyberjaya, セランゴール州
地域 · 57個のヒントとレビュー
Rumah Api Tanjung Tuan is one of Endless Loveさんの保存済みスポット.

14. Rumah Api Tanjung Tuan

7.0
Batu 10, Jalan Pantai (Jalan Pantai), Port Dickson, Negeri Sembilan
灯台 · Cape Rachado · 26個のヒントとレビュー

!!!NiZaM®!!!NiZaM®: You here mean you visit the 16th Century built by the Portuguese and view of the Sumatra coastline,Find legendary Hang Tuah footprint embedded in boulder and icy cool well awaits serve your thirsty

Kampung Kuantan Kelip-kelip is one of Endless Loveさんの保存済みスポット.

15. Kampung Kuantan Kelip-kelip

5.2
Kampung Kuantan, Kuala Selangor, セランゴール州
旅行・交通 · 36個のヒントとレビュー

!!!NiZaM®!!!NiZaM®: Row a small boat in the darkness to witness the blinking trees.The rhythmic star's produced by thousands of fireflies found in mangrove river of Kpg Kuantan.Experience a memorable & unforgettable one!

Bukit Malawati Kuala Selangor is one of Endless Loveさんの保存済みスポット.

16. Bukit Malawati Kuala Selangor

7.0
(Jalan Raja Lumu), Kuala Selangor, セランゴール州
公園 · 24個のヒントとレビュー

!!!NiZaM®!!!NiZaM®: Apart from being a historical site, being at the top of the hill gives you an excellent panoramic view of Selangor coastline. You would be able to see the Straits Of Malacca on a clearly day (>_<)

Cherish our Heart Palace is one of Endless Loveさんの保存済みスポット.

17. Cherish our Heart Palace

自宅 (個人) · 6個のヒントとレビュー

Endless Love こ.Endless Love このまま側にいて: "Once you make me hurt I will let you under my shoes it that what they call FAIR GAME!"

klinik bandaran is one of Endless Loveさんの保存済みスポット.

18. klinik bandaran

Puchong Batu Dua Belas, セランゴール州
医療センター · 2個のヒントとレビュー

Endless Love こ.Endless Love このまま側にいて: "Tiba2 Allah beri petunjuk sgala keraguanku, Hanya Kau Maha Mengetahui ya Allah aku redha, Kuatkanlah jiwaku utk btahan demi anak2"....

Velvet Rose is one of Endless Loveさんの保存済みスポット.

19. Velvet Rose

化粧品店 · 1件の Tip

NurÃin 아카기NurÃin 아카기: Victoria Secret juz RM40 only!!! Whatsapp 0123433177 for details

Big Red Strawberry Farm (Agro Tourism Garden) is one of Endless Loveさんの保存済みスポット.

20. Big Red Strawberry Farm (Agro Tourism Garden)

8.1
Brinchang, Cameron Highland, Pahang
農場 · 158個のヒントとレビュー
Bukit Jalil is one of Endless Loveさんの保存済みスポット.

21. Bukit Jalil

クアラルンプール, Kuala Lumpur
地域 · 12個のヒントとレビュー

Endless Love こ.Endless Love このまま側にいて: "Toleh 14 tahun ke belakang, rupanya bnyk yg berubah dlm hidup aku, sedih,gembira, senyum,tangis dah jadi satu.Baru hari ni aku sedar bnyk yg berubah ttg hidup aku, syukur ya Allah kuatknlah jiwaku"..

Dataran Medan Pasar is one of Endless Loveさんの保存済みスポット.

22. Dataran Medan Pasar

5.1
Lebuh Medan Pasar, クアラルンプール, Kuala Lumpur
広場 · Chinatown · 3個のヒントとレビュー

!!!NiZaM®!!!NiZaM®: Old and new:New and old buildings make up the skyline of Kuala Lumpur.But if nothing is effort is put into presever the old buildings, that architecture segment will be gone forever from our heritage.

Tappers @ Skypark USJ25 is one of Endless Loveさんの保存済みスポット.

23. Tappers @ Skypark USJ25

5.0
One City, スバン・ジャヤ, セランゴール州
カフェ · 43個のヒントとレビュー
IOI Mall is one of Endless Loveさんの保存済みスポット.

24. IOI Mall

6.3
23, Damansara - Puchong Hwy (Bandar Puchong Jaya), Puchong Batu Dua Belas, セランゴール州
ショッピングモール · Bandar Puchong Jaya · 280個のヒントとレビュー

Endless Love こ.Endless Love このまま側にいて: "Jika kamu ingin mngenali sifat seseorg ujilah ia dgn mbuat dia marah kpdmu,jika kamu ragu2 pandanglah dia dgn mata hatimu jujurlah kpd hatimu kerana hati selalu mngatakan hal yg benar!"

The Alice Smith School is one of Endless Loveさんの保存済みスポット.

25. The Alice Smith School

3 Jalan Equine, Taman Equine, Seri Kembangan, セランゴール州
高校 · 6個のヒントとレビュー

Endless Love こ.Endless Love このまま側にいて: "Cukup2 lah sudah mlukai hati sy, pedihnya sy rasa.Tak cukup ke lagi buat saya derita..pergilah!saya akui khilangan kamu bdua buat rasa derita,saya rayu jgn sakiti lg jiwa sy yg dah jauh tluka!" :'(

Engineering @ Petronas Fertilizer Kedah is one of Endless Loveさんの保存済みスポット.

26. Engineering @ Petronas Fertilizer Kedah

KM 3, Jalan Jeniang, Gurun, ケダ州
構造物 · 4個のヒントとレビュー

Endless Love こ.Endless Love このまま側にいて: "Ku seka airmata yg tersisa dipipi tp ternyata airmata mengalir dan terus mengalir laju, hati terasa hancur.Tuhan, aku tlalu rindukan mereka, berikan aku kekuatan krn aku smkin x kuat utk btahan!".

Endless Love is one of Endless Loveさんの保存済みスポット.

27. Endless Love

アートギャラリー · Tipまたはレビューなし

Endless Love こ.Endless Love このまま側にいて: "Ksdihan yg aku rsa, sakitnya makin dlm biarkn mnjdi rhsia hati,ku sedar kusngja disakiti, itu yg aku sedri.Aku rdha,demi mrka kulukai hati sendiri tak mgapa,aku prgi kali ini,slmat tggal....!"

Umah Lebai Sood is one of Endless Loveさんの保存済みスポット.

28. Umah Lebai Sood

介護施設 · 1件の Tip
Suster ngesot petrol stesyen Puchong prima is one of Endless Loveさんの保存済みスポット.

29. Suster ngesot petrol stesyen Puchong prima

ガソリンスタンド · 1件の Tip

Endless Love こ.Endless Love このまま側にいて: "Jka saya thu sakitnya mngenali kmu tentu sy bfkir lbh dr 2 kali,x sy snggup mmbuat org lain mrasa trluka,kesan tu tlalu dlm tkesn dhati yg pling dlm, x mngapa sy yg rsa demi kmu sy snggp mrawt hati!"